Afdelingshoofd gebouwen – Gemeente Mol 45 views

Organisatie: Gemeente Mol   – Locatie: Mol

Solliciteren tot: 2024-10-27

Heb je een sterke interesse in bouwen en verbouwen en het beheer van het gemeentelijk patrimonium? Combineer jij technische kennis met communicatieve en coachende vaardigheden? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als afdelingshoofd gebouwen geef je de afdeling gebouwen vorm en leid je deze in goede banen. Voor de algemene werking van de afdeling stippel je een beleid uit. Samen met jouw medewerkers vorm je een team waarbij openheid centraal staat. Je zorgt dat de afdeling de vooropgestelde doelen bereikt en verzekert een kwaliteitsvolle en klantgerichte dienstverlening.

Samen met jouw team ontwikkel je een visie op korte, middellange en lange termijn om te komen tot een efficiënt, financieel haalbaar en strategisch patrimoniumbeleid. Je ontwikkelt tevens een strategische visie op het beheer van de verschillende eigendommen binnen de gemeente.

Je motiveert en waardeert de medewerkers om projecten succesvol af te ronden. Je hebt oog voor dienstoverschrijdende samenwerking. Je bent de link tussen de verschillende afdelingen/departementen en het bestuur.

Binnen de afdeling gebouwen zijn vier teams voorzien, namelijk een team ‘projectcel’, een team ‘gebouwen gemeente’, een team ‘gebouwen welzijnssite Ten Hove’ en een team ‘poets’.

Het team ‘projectcel’ bestaat uit projectleiders experts en deskundigen gebouwen en technieken en staat in voor nieuwbouw- en renovatieprojecten. Als afdelingshoofd gebouwen geef je rechtstreeks leiding aan dit team. Daarnaast geef je leiding aan de teamcoaches van de teams ‘gebouwen gemeente’, ‘gebouwen welzijnssite Ten Hove’ en ‘poets’. Deze teams bestaan uit deskundigen en stielmannen (elektriciens, loodgieters, schrijnwerkers, metsers, schilders) en poetsmedewerkers. Zij staan in voor het beheer en onderhoud van het gemeentelijke patrimonium (waaronder de gebouwen van de gemeentelijke scholen, academies en buitenschoolse kinderopvang, het administratief centrum ’t Getouw, toerisme, jeugd- en sportdienst, gemeentelijke werkplaatsen, het woonzorgcentrum, het sociaal huis,…).

Lees hier het volledig vacaturebericht

werkenbijdeoverheid.be

Please login with Candidate account to view more fields.
Ik stel mij kandidaat

Deel deze vacature